Samen met deze ambitieuze merken ontwikkelen we campagnes op maat. We zetten onze website, app en social kanalen in om campagnes te creëren die relevant zijn voor moderne moeders, zwangeren en vrouwen met een kinderwens. We zijn trots op deze brand friends, waarmee How About Mom samenwerkt aan media partnerships:
Bij de keuze voor onze eigen kinderwagens hoefden we niet lang na te denken: Bugaboo. Stijlvol, hoge kwaliteit en kinderwagens passend bij de verschillende behoeftes van gezinnen. Als groot fan van dit Hollandse merk zijn wij erg blij met Bugaboo als partner van How About Mom.
Als je voor het eerst of opnieuw moeder wordt, komt er veel op je af. Veranderingen in inkomsten en uitgaven, maar ook financiële vragen of zorgen kunnen daar bij komen kijken. ABN AMRO wil jou als ouder in deze fase zo goed mogelijk helpen en samen met jou zorgen voor financiële zekerheid. Nu en in de toekomst.
Waarom wij zo’n fan zijn van Wehkamp? Omdat deze one stop shop ons drukke leven als werkende mama nét iets makkelijker maakt. Eén plek waar je alle essentials voor jouw kids kunt vinden, maar ook voor jezelf, het huis, de vakantie, kinderfeestjes… Je begrijpt het. Razendsnel besteld én thuisbezorgd, zodat jij door kan met de rest van de to do lijst.
QLEVR is het moederbedrijf van AeroSleep, AeroMoov, NONOMO, Puckababy en Fidella. Bedrijven met een hart voor ouders en kids én met producten die wij als moeders met plezier dagelijks gebruiken thuis en onderweg. Voor ons voelt het als een no-brainer om onze favorieten van QLEVR als tips en inspiratie aan andere (aanstaande) moeders mee te geven.
Omdat goede mondverzorging begint bij het eerste tandje, zijn wij trots op onze samenwerking met elmex®. We creëerden samen een dossier Mondgezondheid met alle informatie om het gebit van je kind gezond te houden.
Het is een minder bekende, maar wel lastige zwangerschapskwaal: gevoelig en soms bloedend tandvlees. Om zwangeren goed te informeren en hulp te bieden, vertellen we met meridol® hoe je jouw mondgezondheid tijdens de zwangerschap zo goed mogelijk kunt houden.
Waarbij How About Mom jou met informatie en eerlijke verhalen wil voorbereiden op de kraamtijd, zorgt Lansinoh ervoor dat jij over alle essentials beschikt om goed voor jezelf te zorgen na de bevalling. Van peribottle tot kraamverband, van cooling pads tot zoogcompressen. Je snapt waarom wij zo’n fan zijn van Lansinoh en blij zijn om met dit mooie merk samen te werken.
Voor letterlijk de allerkleinste (C&A heeft een eigen prematuren collectie) tot jullie als nieuwe ouders: bij C&A shop je voor iedereen. Wij zijn onder de indruk van de kwaliteit en duurzaamheid van de kleding en de frisse, stijlvolle collecties. We zijn er dan ook trots op om met een mooie partner als C&A samen te werken.
Noppies is vernieuwd en lanceert een prachtige Maternity Essentials collectie. Mooie en duurzame kledingstukken, gemaakt van zachte materialen, die in elke fase van de zwangerschap comfort bieden en jouw veranderende lijf ondersteunen. Wij zijn fan en we zijn er daarom trots op dat Noppies een partner is van How About Mom.
Zeker als nieuwe moeder is het waardevol als af en toe het eten wordt geregeld in die hectische eerste weken en maanden. Maar ook daarna is alle hulp die je als ouders in de tropenjaren kunt krijgen welkom. HelloFresh bezorgd de ingrediënten voor verse, gezonde én snel te bereiden maaltijden bij jullie thuis.
SUPS is opgericht door ondernemer Maartje Niehof. Maartje heeft haar jarenlange (persoonlijke) kennis en ervaring op het gebied van moederschap en voedingsleer samengebracht binnen SUPS supplementen met de eerste labels The Mom Plan and Blooom. Maartje’s missie is om zoveel mogelijk vrouwen en moeders een gelukkig en gebalanceerd leven te bieden.
© 2024 // How About Mom