Samen met deze ambitieuze, moderne merken die aansluiten bij de beleveingswereld van (aanstaande) moeders, ontwikkelen we campagnes op maat. Door campagnes waarbij we de website, de app en social kanalen combineren, creëren we campagnes om relevant te zijn en blijven voor de doelgroep. We zijn trots op deze brand friends, waarmee How About Mom samenwerkt aan media partnerships:
Bij de keuze voor onze eigen kinderwagens hoefden we niet lang na te denken: Bugaboo. Stijlvol, hoge kwaliteit en kinderwagens passend bij de verschillende behoeftes van gezinnen. Als groot fan van dit Hollandse merk zijn wij erg blij met Bugaboo als partner van How About Mom.
De Kleine Keuken wil alle kinderen gezond en energiek op laten groeien. Met hun voedings- en verzorgingsproducten helpen ze ouders om op een fijne, verantwoorde én makkelijke manier gezonde keuzes voor hun kleintjes te maken. De Sheabutter zalf van de Kleine Keuken is onze ultieme momhack.
Zeker als nieuwe moeder is het waardevol als af en toe het eten wordt geregeld in die hectische eerste weken en maanden. Maar ook daarna is alle hulp die je als ouders in de tropenjaren kunt krijgen welkom. HelloFresh bezorgd de ingrediënten voor verse, gezonde én snel te bereiden maaltijden bij jullie thuis.
SUPS is opgericht door ondernemer Maartje Niehof. Maartje heeft haar jarenlange (persoonlijke) kennis en ervaring op het gebied van moederschap en voedingsleer samengebracht binnen SUPS supplementen met de eerste labels The Mom Plan and Blooom. Maartje’s missie is om zoveel mogelijk vrouwen en moeders een gelukkig en gebalanceerd leven te bieden.